Two Moons

Disclaimer

i'm nany , 24 nov going to 18 :)
twitter:@elbieenstein
thank you

Entries About Link sweet

Tagboard



Sing A-long

 

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: nany peace
Others:   
jamuan hary guru :)

16nay2011 - jamuan hari guru . letih snad . naek tangga , turun tangga . haiyak !
sabo jela ~~ tp time ni aku sanad mawah psl bdk ni , aku da msak2 , dyowang cerwet btol .
duet da r ta reti na bayo , t'pkse aku masuk bku kt owg buad makanan .
ckgu lak ta dtng , tp pengetua merasa gak jamuan kteowg .
nyum2 .

alamak ! mke aku mse sapu smpah , nmpk ta ? bgtu penatnye aku :(


hahax , terencat btol aku ni . y laen tu ta nmpk owg snap . nasib baek aku smpat possing .ahah

yana , emme and aku iaitu norani . tayah sebut , da nme pn ni blog aku . so phm2
r aku sape yer :p

sengal ta abiz nan bdk cacing kerawet ni . peace sana , peace sini . . haiyok !




lihat dairi sebelum ini | Newer Post

H E L TO THE L O