Two Moons

Disclaimer

i'm nany , 24 nov going to 18 :)
twitter:@elbieenstein
thank you

Entries About Link sweet

Tagboard



Sing A-long

 

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: nany peace
Others:   
Drama korean 'princess hour' 2006
hello guys . you are fine ? i hope you all fine for healthy :) aku na ckp ni , yang suka sanad filem princess hour 'goong' . ctew nye sweet giler gile . ctew ni da lme da dri aku darjah 5 . aku ni dri kecil suke tgk drama korean . start rasmi lihat drama ni , dri mama aku . mama aku ade seorang kwn kt korean . so , aku pn na try2 r gak . huhu . yang aku da pnh tgk boy over flower  , playfull kiss , full house , goong , coffe prince , and bnyk r gak . 
okey , na thu jln ctewnye ? okay2 aku ctew tw . cerita ni ibarat mcm maharani and teddy bear . mempunyai cinta segiempat iaitu shin chae-kyung y pki bju putih , yang sblah bju pink tu lee shin suami kpd chae-kyung .y bju pink lak min hyorin bekas awek lee shin and lee yul sdre kpd lee shin . chaekyung tlah mendpt segelung cincin dri istana iaitu umah lee shin . then chaekyung lyak berkawin dgn lee shin . chaekyung seorang y serdahana . apabila beliau telah berkawin dgn putera iaitu lee shin , chaekyung digelar puteri . tetapi lee shin tidak mencintai chaekyung kerana lee shin syg pd awek nye iaitu hyorin . beberpa kmudian lee yul tibe and stu kelas dgn chaekyung . meraka ni cerita dri awl psl sekolah2 tinggi . Apabila chaekyung bertrus terang pd lee shin y chaekyung jeles bile lee shin pergy ke thailand b;sme nan hyorin . b'akhir lah lee shin jatuh cinta  pd chaekyung , kerana chaekyung stu2 nye lee shin menangis kerna chaekyung . then chaekyung hidup bahgia.
Aku malas na ctew pnjg2 . ni pn aku shor fom kn . kowang tgk r ctew ni bgy y ta pnah tgk ctew ni . 
Mood story : sad , funny , romantic and jelous

ATTENTION PLEASE ! 
kalau nak lebih feeling , baik kowang tgk sowang2 jela
mcm aku , aku tgk kt laptop je :)


lihat dairi sebelum ini | Newer Post

H E L TO THE L O