Two Moons

Disclaimer

i'm nany , 24 nov going to 18 :)
twitter:@elbieenstein
thank you

Entries About Link sweet

Tagboard



Sing A-long

 

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: nany peace
Others:   
your got mail by me :(
 
assalammualaikum... da lme aku ta update . aku bkn tanak update , tp sjak2 skrang ni aku babmood. psl ape lagy , psl BF and GF tgh gadoh . aku nan c dy ni da r ank bongsu . tp owg kata lau ank bongsu couple dgn ank bongsu , ssah ckit . aku ni kuat jeles and majuk . then dy pn kuat jeles and majuk . tp aku t'pksa ngalah dlm hbungan ni . 
____________________________________________________________________________________________
sblum baca , play lagu kt bwah ni:)
'salam , kanda ... dinda nak mintak maaf atas p'balahan kita tempoh hari disebabkan oleh ketelanjuran kata2 dinda . Dinda sedar selama ni kanda byk b'korban utk dinda . Tapi dinda tak pernah m'hargai , malah dinda selalu menaykiti hati kanda . Dinda tak snggup melihat hbunngan kita terus-terusan mcm ni.. hbungan kita semakin hari  semakin renggang dan dingin . Dinda tension :(..kanda , ples ... kita baiki hbungan kita semula ...ples'
_________________________________________________________________________
da da , jgn feeling sgt
tu jela .....dot dot abis


lihat dairi sebelum ini | Newer Post

H E L TO THE L O