Two Moons

Disclaimer

i'm nany , 24 nov going to 18 :)
twitter:@elbieenstein
thank you

Entries About Link sweet

Tagboard



Sing A-long

 

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: nany peace
Others:   
gudbye 2011 . welcome 2012
gudbye 2011 :'( sedyh sngt na tglkn knangan 2011 . kenangan mood sedyh , happy , dugaan and bnyk r . sedyh ? oke . ape y aku sedyh ea ? sedyh masalhh kuage and sedyh d'tglkn oleh owg t'syg .wuwuwwu :( happy lak sbb dpt kwn bru dri scolah cina , jeybee and melaka . na thu sape ? scolah cina Fiqa , scolah jaybee Nana and scolah melaka Emma . dan jugak aku telah bina group FEWNANY . dugaan bgy aku ? time excident . huh! btol2 aku ta sngka . tp owg langsung ta hiran nan aku . baik aku mati je . mak mawah , akak mawah , ex sndiri pn da ta amik peduli . upenya da ade girl . begitu sedyh hati aku . kt hspital dgn kesorangan da nangis sowang . huh!


 huh! picture time form 3 . da lme kn ? tade pic bru pn . malu ade parut . tp da kurang ckit :) haha
next years 2012 . haha . azam thun bru . aku na blajo sungguh2 . na masok semo aktiveti y ade kt scolah . kurangkan tido , kurangkn stress . ingt kn na buad t'baek pd pasangan cinta , tp gagal . hmm . and aku na buad semo owg happy :D . k bye mmmuuuaaahh !



lihat dairi sebelum ini | Newer Post

H E L TO THE L O