Two Moons

Disclaimer

i'm nany , 24 nov going to 18 :)
twitter:@elbieenstein
thank you

Entries About Link sweet

Tagboard



Sing A-long

 

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: nany peace
Others:   
art by me

heelloo .. yes, yes , and yes ! haha  4 potrait aku da berjaya hasilkan . haha . . first aku buad potrait sndiri , pastu , girl japanse pastu my sister and lastly ummie humairah . hee sape tu ? haha anak buah aku leee . atoi pending .. kecoh ank buah aku tu smpai bising2 suruh aku lukis kn pic die . adui mls siut na melayan . last2 aku layan gak , tape r ni pn buad aku sbgai latihan mahis untuk melukis .. aku pn try try and try taaaddaaa fuh ! ta jadi ape da . haha 

sweetkn budak ni . ade sape2 na suruh aku lukiskan pic korang ? bgth kt  facebook yer .. byee



lihat dairi sebelum ini | Newer Post

H E L TO THE L O